Dmy na kole karaoke texty

Získej karaoke texty Dmy na kole, které tolik milujete. Seznam obsahuje karaoke texty, texty starších písní i texty horkých novinek Dmy na kole. Nauč se všechna slova své oblíbené skladby nebo rozjeď vlastní karaoke party dnes v noci :-).

Lena Meyer-Landrut - Teenage Girls
We smoke funny things Catch a bottle of wine Flip you off when I'm riding my bike Skip ... Cause ain't that what teenage girls do ... Otočím Tě, když jedu na kole
Darewin - Terminal 3
vypadnout hned v prvním kole. Já chci letět do Holandska, jezdit na kole a nahrávat rap. Pozorovat lidi, tusy je celej svět, my si jenom berem co je naše. Shit , shit ...
1 Girls - BARBORA HEGEROVA školská láska
Ked sa začnu chalani vytahovat nad nami ked sa tvária že su do nás zamilovaný , zamilovaný. Ked nás ... Vyrazil my zrazu dych nejedz bežím na kole . Milujem ...
Katy Perry - Nothing Like the First Time
We'd been locking lips. Grabbing hips. Smoking ... Oh my legs were not shaved. And you had dirt between your ... Není to jako jezdit na kole. Není to jako lítat na ...
Jaroslav Uhlíř - Narozeninová
Videoklip a text písně Narozeninová od Jaroslav Uhlíř. Zvedněte číše do velké výše, je tady moštu jak pro ... my máme přání jediný, ... Dobré je, že jsi na světě,
Mark Forster - Wir sind groß
Kopnu do pedálů, držíš mi záda. Na kole z parku. Vrátit se nejdříve brzy ráno. Čas se krátí, my jsme marnotratní. Říká se, že nic netrvá věčně. Ale pročpak ne?
Fort Minor - Petrified (Doors Remix)
We about to drop it steady so do it like that. Like that ... My name is Mike, I'm fooling with the new shit. I'm doing ... Můžu s tím prostě přestat jako bych jel na kole
Kabát - Cesta do Kadaně
my všichni táhnem rovnou cestou do Pardubic a tam si užijem doufám že ještě víc. Do Vídně už nikdy ne na to velký ruský kolo na ruskym kole zvracím a ...
Beyoncé - Daddy
And I remember when you could do no wrong ... Can't stop my tears from falling, I love you so much daddy ... Pamatuji si, jak si mě brával na jízdu na kole
Suvereno - Nádych - výdych ft. Lady D
Suve a Lady D, to sme my, Nádych výdych ... Uvedomiť si to, na to sme príliš busy , nedochádza ti to ... nádych výdych stále točíme sa v kole. Život je veľká hra,
Def Leppard - It Dont Matter
D · Def Leppard · On Through the Night · playlist ... If leaving me for dead with a pistol at my head. Is your idea of how ... Že mám ruce pevně na kole, jo. Nezáleží  ...
Twenty One Pilots - Slowtown
I put my socks on my feet, Just so that my soul won't fall through my toes, And I walk throu.. ... sešli, jezdil jsem na svém kole a můj brácha ... Na trampolíně tak vysoko, že jsme dosáhli do nebe ale já se už nahoru nekoukám, a nevím proč
Mac Miller - Ill be there
She'd always have my back even when we weren't together and I took her for ... Byla jsi tady, když jsem poprvé jezdil na kole po ulici když mě skoro přejelo ...
Bif Naked - Anything
you'd pat me on the head as we stole your dad's chevette, one more time. i bought new hiking ... there it was! there, baby! you peed my name in the snow! i never wanted ... jste byli zvyklí jezdit tvůj červené a bílé špína na kole ... Já bych mít ...
Robert Francis - Junebug
I held you in my arms. Junebug, I'd burn down a picture of a house. Say it was ours, when we didn't need it ... Na kole denně u pobřeží. Způsob, jakým si tvář se  ...
Mystery Jets - Scarecrows in the Rain
Fixed sheets of mirror plate on my electric guitar. Walking in bare ... I'd like to ride my bike but I have trouble with ... Rád bych jezdil na kole ale mám problémy s ...
120 Dnů Sodomy od Sodoma Gomora
Prdel si vytři a do hoven namoč kondomy. Mengele ... Uesem dvacet dětí a vodvezem je na hrad. Do ... Na kole mam batole ... Ve dne v noci děti sou mý votroci
Yann Tiersen - Monochrome
Anyway, I've lost my face, My dignity, my look, Everything is gone And I'm tired now... ... práci a jezdím do ní každý den na svém starém kole, kterés milovala.
RENT - La vie Boheme
Or do you really want a neighborhood. Where people ... MAUREEN Hey Mister -- she's my sister .... Na jízdu na kole v poledne ve třech oblecích. Na ovoce, na ...
Eminem - Legacy
[Hook] This is my legacy (Legacy) This is my legacy (Legacy) There's no guarantee, it's not up to .. ... Dokud budu mít na baterky do Walkmanu, na ničem jiném už nezáleží. Podívám-li se ... Jezdím na kole sousedstvím nedaleko od mého bytu,
Komunál - Málem králem
Emi C G D H C D Chlápek, co včera netleskal, dneska se na nás usmívá, šatnářku v kole roztáčí. Jó když jseš IN, tak všechno jde, s obdivem tě plácaj po zádech ...
Muny od Nicki Minaj
Na, homie you gon' need a bigger cock-pit. Caus when I fly, I be right ... Materialistic I'm narcissistic, my shoe game is mean it's so sadistic. I took a learjet to cop ...
Tisícovka mrtvejch fízlů od Pilsner Oiquell
Tisícovka mrtvejch fízlů - hajzlů zasranejch. Tisícovka mrtvejch fízlů - můj velikej sen. Ráno výjdu na ulici, šlapu do práce A ni vlásek na palici, drze koukám se
Last Christmas od Písničky z Disney Channel
But you still catch my eye ... I know you'd fool me again .... nejsou žádný zázrak • LuŠtěLa ukázala při patnáctinách kozy • Chcete se Prahou prohánět na kole?
Maxim Turbulenc
Texty písní » interpreti začínající na M » Maxim Turbulenc ... D ... Já Na To Mám ... Jazyk, Překlad, Videoklip, Akordy. Na Kole. 45, cz. Naschledanou Krokodýle. 762 , cz .... mfy870, 21.15:49:hm, my hrajeme v neděli v Chomutově.....no uvidíme.
Paul McCartney - How Kind Of You
3. březen 2011 I thought I'd never find a someone ... I thought my time was up. I thought ... To bylo od tebe hezké, že jsi na mě myslela ... V tom posledním kole
Eva A Vašek - Večerní Párty
7. březen 2009 D ten kdo nechce velké porci uvěřit, A E A může ji dát ... toho diskotéka v kole napraví. Na ... za polibek na rty my dáme si drink,
Jaromír Nohavica - Hymna Hc Oceláři Třinec
29. březen 2005 Olza řeka býstra, jedeme na místra. (druhá sloka ... Ty pudeš do lochu, pruhovaný hóchu, kery cap tě pustil na ... Kole Jablunkova je strom vedle stroma, už je to hotové, ... a my staří chlópi dejme se po půlce. R: Ó du a lájne ...
Žlutý pes - Psí život
Mám lidi rád my máme rádi lidi, ale to, co vidim já za to se i pes stydí. ... nic neudělá jednou si nahoře a jednou dole běháme vole vole vole v jednom kole. ... Čas mám a tak se klidně dívám na ty voloviny z Pobřeží slonoviny co do mě celej den ...
6 Deathbed
The years would go by and she'd love someone else. And I'd ... "You said, ' Jesus, please forgive me of my crimes. Sanctify this ... Cítím smrt na svých prostěradlech. Následující mě ... Ano, Jestliže život byl dálnice, tak jsem byl v kole opilý
Home sweet home od Peter Gabriel
Met this girl called Josephine and took her up on my machine, We had ... She'd jumped out the window with our child. ... It seemed dirty, didn't know what to do. ... Žádný z našich přátel přišel kole v noci, malý Sam dostal žádné místo ke hře. .... Přehled koncertů v ČR na rok 2016: Vystoupí Ellie Goulding, Black Sabath a další ...
Daniel Landa - Valčík
... v kole se toč Dmi G7 Jak divoký zvíře chtěl bys být C E tak pojď s náma žít my ... No tak poznals můj plášť, mý jméno je zášť a smrt to je zpěv, jak rudá je krev tak se ... Už nesmíš to odkládat měsíc ti posvítí na cestu do našich řad Cos to teď ...
a v rytmu valčíku v kole se toč. ... tak pojď s náma žít my budem se mít. ... a na svět bez lásky budem se dívat. ... poslouchej jak valčíl proniká do tebe ….
For All Those Who Died od Bathory
T-boyz cover. T-boyz - My Getaway ... No Name cover. No Name - Hej dievča ... Malé miminko se zamilovalo do hlasu naší Káti ve Vánoční hymně Evropy 2 ...
Jaromír Nohavica - Hymna HC Oceláři Třinec
Ty pudeš do lochu, pruhovaný hochu, kery cap tě pustil na ledovu plochu? R: 6. ... Kole Jablunkova je strom vedle stróma. už je to hotové, dva body su dóma. R: 9. Děckam čokoládu, griotku mamulce, a my staří chlópi dejme se po půlce.
Hrnky s brbličkama od Soundtrack - Princezna ze mlejna
přijdou na traktaci, budou s náma o veselce v kole tancovat. Víš co já mam ... Namísto bazénu si letos raději skočte do kina, jsou to pecky! • Ilustrace toho, co ...
Vanesa Šanková a Marek Peťko od Česko Slovensko má talent ...
V prvním kole zatančili chachu. Dostali se do druhého kola. ... Lil Boosie - For My Lil Niggas ... Padesát odstínů šedi získal šest nominací na Zlatou malinu.
Texty a překlady písní od uživatele zuzu
My na to máme. 37, cz, videoklip .... Vezmem zákon do svejch rukou. 29, cz. Vodka, rum a ...... Skladba, Zobrazení, Jazyk, Videoklip, Akordy. Na Kole. 55, cz ...
Diskografie Iveta Bartošová
V roce 1980 začala studovat na frenštátském gymnáziu a o dva roky později začala ... v okresním kole pěvecké soutěže Talent, která se konala v Novém Jičíně. ... Společně nahráli hity Červenám, Knoflíky lásky, My to zvládnem nebo Medové dny. ... Lázních. Iveta Bartošová se poté na několik měsíců odebrala do ústraní.
Texty a překlady písní od uživatele zuzu
My na to máme. 37, cz, videoklip .... Vezmem zákon do svejch rukou. 30, cz. Vodka, rum a ...... Skladba, Zobrazení, Jazyk, Videoklip, Akordy. Na Kole. 56, cz ...

Podobné texty písní

Poslední texty písní

mistur
pijano
kome
176biz
sun

Najděte nejlepší Rozvoz jídla ve vašem městě nebo si zajděte do vyhlášené Restaurace. Zůstanete doma? Uvařte si samy tady jsou Recepty.